dissabte, 4 de juny del 2011

Half Calella 2011

El dissabte vaig agafar els trastos i vam anar cap a Calella amb la bici i tot el material repassat fins a la sacietat, no volia deixar-me res desprès de tot l'entrenament. En arribar vam observar que l'organització estava d'allò mes be, tot i la gent que hi havia inscrita (uns 1200) El mateix dia deixo la bici i les tres bosses de les transicions i vaig a mirar l'aigua, i estava amb una mala mar impressionat; onades i molta corrent. La previsió del temps indica que el dia de la competició no hi haurà vent ni mala mar... ja veurem. Aquest dia jugava el BARÇA la final i vam distreure'ns una mica, tot deixant de parlar de triatló durant uns moments per deixar-nos deleïtar amb el bany que li va fotre el Barça al Manchester. Celebració curta amb cervesseta inclosa i al llit a intenter poder descansar... llàstima que jo a partir de les tres del matí vaig fer mes metres al mar que el em tocava, però ja era previsible. 

Be, per fi sona el despertador i puc baixar a esmorzar a l'hotel. Estic sol però de seguida s'afegeixen els companys del club.. El David, Carles, Giol i Jordi. Despres d'emplenar la panxa de més (jo vaig esmorzar molt) anem cap a la sortida i a repassar els últims detalls de la bici i la transició. Hi ha nervis a l'ambient, però en escalfar una mica a l'aigua se'ns relaxa la cara i ens desitgem sort. A les 08:05 em dirigeixo al calaix de sortida juntament amb el Mingu per començar la natació, on ens trobem al Jon i al Merca.... merci nois pel recolzament  . Començo a nedar per un lateral per evitar cops... no rebo cap ni un. Porto un molt bon ritme i em trobo molt comode....merda m'entra aigua per les ulleres... vaig haver de parar fins a sis vegades per colocar-me be les p..... ulleres (ahir em vaig comprar les predator  ). De totes maneres molt bones sensacions a l'aigua i el temps millor del esperat




Agafo la bici i la primera volta ni m'entero, però haig de reconeixer que la ingesta massiva de gels se m'està fent pesada. La segona volta, començo com sempre amb el problemes de cul, i una mica de lumbars... dels acoples. La velocitat que porto es correcte i no vull apretar mes.




Arriba el "meu tram" i tinc ganes de deixar la bici. Em disfresso de corredor i surto com un bala, a 04:06 el km   . Així faig dos o tres km. Havia entrenat sortir a 04:45 el km. però em trobava molt be i vaig proposar-me aguantar aquell ritme   Al cap dels cinc km. el ritme comença a afluixar.. al km. 10 vaig a 04:45 i la calor comença a fer "mella". Decideixo no apretar mes i disfrutar (la tecnica del Carles m'ha sortit malament  ) Així que els ultims 10 km. vaig amb la calma.... però no tot seria tan fàcil. Al km. 13 haig d'entrar en un bar amb cara descomposta (no era la única cosa que tenia descomposta) i anar al lavabo..... estava fatal de la panxa a causa de los p... geles. Els ultims 5 km. m'aturo els avituallament per poder hidratar-me correctament i poder prendre cafeïna. 
.
L'arribada és impressionat, vaig molt emocionat i amb bones sensacions, dintre del cansament. Agafo els meus fill i faig l'entrada amb ells durant tota la catifa. La sensació es molt emotiva, quasi no puc parlar perquè tinc un nus a la gola...



Conclusions: Canviar d'ulleres per la natació, corregir postura de la bici una mica mes, vigilar mes la presa de gels (que tan be m'havien anat per la Marató) i iniciar la cursa a peu MOLLLLLT!!! mes conservador, per invertir el ritme, es a dir, sortir a 05:00 el km. i acabar a 04:00

3 comentaris:

  1. Enhorabona Cosme, as complert l´objectiu amb paradeta tecnica a boxes inclosa, ets un crak, jo encara estaria nadant, jeje

    ResponElimina
  2. Muy bien, campeón; acabo de descubrir tu blog y por supuesto que me quedo por aquí; un fuerte abrazo.

    ResponElimina
  3. Hola noi. Estic molt desconectat i per això no m'entero del que fan els demés.
    Em penjo el teu link (que ja ho havia fet però de begades em volen no se per que) al blog.
    Fots moltes brutalitats. Jo he decidit fer l'Extrem Man de Salou segurament aquest any així que haurem de parlar per que mai he fet res de tot això. Aquesta setmena m'arriba la bici.
    Felicitats.

    ResponElimina