dissabte, 26 de setembre del 2009

CURSA DE LA MERCE 2009 i NATACIÓ A LA BARCELONETA

Feia anys que volia còrrer aquesta cursa, però m'havia atrevit a còrrer tan aviat durant la temporada. Quedo amb el Toni a la feina per poder anar en moto, ja que l'aparcament a Barcelona està impossible. Puntal com sempre, veig al Toni esperant-me amb la moto i sortim. Quin fred que feia a la puta moto, ostia!!!!! Em va anar be per tensar musculs. Deixem la moto a 300 m. de l'arribada i ens canviem de roba. Anem cap a la sortida que està impossible per passar. Hi ha calaixos per diferenciar marques. Mirant el calaix de 38-40' decicidim esperar-nos fins que donguin la sortida per "colar-nos", ja que la gent que surt d'aquest calaix tenen pinta de "pisapins" i no pas de corredors. Es dona el tret de sortida i surtim disparats com a boigos. El primer kilometre 03:50, ufffff. continuem a aquest ritme fins que al km 4 veig que el fem a 03:45. Això no pot ser bo. Decideixo aparcar aquest ritme, a mes perquè considero que no aguantarè 40 min. així. El Toni continua sól i jo vaig fent el que puc. Cauen un parell de pujades de 200 m. i poden amb mi. Al final arribo a dalt de tot al km. 8. Em deixo portar per un munt de gent que m'avança però ja em dona igual, la unica cosa que vull és arribar-hi. L'ultim kilometre ja és tot pujada, així que poso la reductora i quan arribi he arribat. Al final 41:15, llástima volia baixar de 41 min. ja que sabia que baixar de 40 min. seria impossible. No he entrenat tant (i no és una frase feta de corredor). El Toni 39:30 min. impressionant. No ha estat malament.
Despres d'hidatrar-nos una mica, agafem la moto i cap a la platja de Barcelona. Ens caviem, em poso el meu mono de tri nou i a l'aigua. Vaig fer nomes una boia i tornar i les sensacions de recuperció van ser excel·lents. Estava millor que a les 09:00 del mati. A veure com enfilem l'entrenament per la triatló de Vilanova i la Geltrú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada