dilluns, 7 de setembre del 2009

MITJA MARATÓ DE SABADELL

Tot i no tenir la forma física mes idònea, el diumenge dia 06/09/2009 vaig llevar-me d'hora per tal d'anar a Sabadell per còrrer la quarta edició de la mitja de Sabadell, tot coincidint amb la festa major de la ciutat. La meva intenció era còrrer la cursa popular; 10,5 km., inscripció gratuita i tenia bona pinta. Per contra la mitja era circuit de dues voltes (puffffff) i el final era un tram de zigazagues de dos kilometros amb dues pujades incloses. Be com estic explicant la mitja no tenia bona pinta però el Toni va insistir molt, i com el corre a casa, qui li diu que no, despres que jo li he engrescat per fer un munt de curses. En fin a la sortida ambientazo d'unes tres mil persones, 1000 per la mitja i 2000 per la cursa popular (perquè serà). Sortim en baixada els primers cinc kilometres de baixada a una mitja de 4:20 el kilometro mes lent. Massa ràpid company. La primera volta la faig amb molt bones sensacions i les ultimes pujades les faig xerrant i fent conya. Ara be, passat meta de la primera volta, em troba molt espes i no troba el meu ritme. A partir del kilometro 14 aproximadament convido al Toni a que tiri milles, ja que el veig molt be i jo ja vaig patint. Hi ha algun moment de la cursa que em penso parar, hi començen els dubtes. Arribo a les maleïdes zigazagues de dos kilometros i tambè se'm passa pel cap fer la pirula, però la poca integritat que em queda no m'ho permet. Acabo finalment en 01:42:04 de fons molt i molt bé, però de cames fatal. En fin és el primer any que començo la temporada de mitges tan aviat i espero que em serveixi per la resta de la temporada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada