dilluns, 14 de març del 2011

Cursa Pic de l'aguila

Cursa de muntanya que aquest diumenge ha realitzat la seva tercera edició a la població de Canyelles. El recorregut eren de 16 km i totalment desconegut per mi, llevat d'algun tram que havia fet amb la btt. Sortida ràpida i molt poc conservadora, amb expectatives de fer una gran marca... EINNNGGG errada. Al km. 3,5  i després de caminar una mica bastant, les meves cames no podien mes. Les baixades eran molt tècniques, repletes de pedres humides amb un risc important de caure i les pujades picadissímes casi sense poder còrrer. Fins al km. 8 casi be tot el recorregut és així, casi impracticable. En aquest punt hi havia un avituallament en condicions amb plàtan, aigua, taronja, beguda isotònica, etc.. i em passo casi cinc minuts recuperant forces. A partir d'aquí em deixo caure i no és fins a partir del 12 km. que em trobo molt be de cames i d'ànim... segurament perquè s'havia acabat el terreny "tortuós". Els últims quatre els faig amb un bon ritme, sense oblidar les dues ultimes pujades del km. 14 que casi no em deixen continuar. En definitiva; cursa de muntanya massa tècnica per mi, que normalment estic acostumat a pista. Digueu-me "dominguero"......

1 comentari:

  1. Ei cosme que tal company et torno la visita jeje, no sabia que tenies un blog tambè, ja anire seguint les teves fites, una abraçada company
    Juanma

    ResponElimina