diumenge, 20 de febrer del 2011

Setmana postmarató

Setmana clau per recuperar sensacions i per fer fora aquests pensaments que tenia jo sobre aquesta distància, sobre tot de la recuperació. Dilluns vaig descans descans total, sobre tot de feina. Dimarts sortida de vint minuts a una mitjana de 6' el km... les cames encara fan mal, mes fins i tot que el diumenge quan vaig acabar. Dimecres piscina 2000 m. alternant exercicis de tècnica i exercicis d'intensitat una mica alta. Ara les cames no em fan mal, però tinc petites molèsties al genolls (!!!) i l'engonal, però res preocupant. Dijous i divendres  descans total i bona càrrega de proteïnes. Dissabte 90 km. de bicicleta quasi sense esmorzar (error) i vaig acabar que no podia amb el meu cos. Diumenge tirada de muntanya de 13 km. amb un canvi  de ritme final a 3:30. Bones sensacions de cames però les petites molèsties no marxen. S'hauran de vigilar de mes a prop perquè no continuïn.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada