dilluns, 3 d’agost del 2009

Cursa Espluga de Francolí

01/08/2009, dia ideal per fer una sortideta amb la família per la zona de prades. La cursa era a les 19:00 hores i nosaltres vam arribar al voltant de les 18:15 h. Tot molt ben organitzat, no hi havia cues en lloc i ambient de festa major. Aquí em quedat amb Toni's family. Arriba l'hora de la sortida i hi ha mooooooooolta gent per ser una cursa d'estiu... com es nota que és un classic. Donat que per posar-nos a la cua de la sortida cal casi donar-li tota la volta al poble, ens quedem fem trampeta del començament, jo que volia sortit dels últims. Be, es dona la sortida i fins al km. 3 donant una volta al poble, i anem xerrant. Quan enfilem la carretara el Toni porta un ritme molt alegre i jo vaig patint la calor i la manca d'entrenament. A l'alçada del km. 5 accedim i donem una volta al monestir de poblet, el qual està en obres. A partir d'aquí passo molta calor i, encara que no estic cansant però estic suant molt. Continuem pujant fins al km 9. Allà girem cua fins al poble, i el Toni s'escapa en una de les pujades de tornada. No el perdo de vista però vaig fent, m'he proposat no patir gens ni mica en aquesta cursa i vull anar amb la calma, encara que la baixada empeny a imprimir un puntet la velocitat. De tornada veig un company meu de l'hospitalet, el Jota, que va una mica fotut (finalment va acabar en 01:37:00 h., ufff). Al cap de pocs kilometres un paio ha caigut, segurament a causa de la calor, tot i que aquelles alçades no feia gens de calor, ja que s'havia tapat el cel i feia una mica d'aire. M'interesso pel seu estat de salut i per la sol·licitud d'ambulància, a la qual cosa em responen que ja esta demanada i ve de cami. Com a molt he perdut 15 segons, no costa tant, no? Quan queda poc mes de 1 km veig al meu company d'equip, Jose Maria Bea, que tinc moltes possibilitat d'agafar-lo. Decideixo dessistir ja que anava molt be de ritme i com he explicat abans no tenia cap ganes de patir. Finalment 01:07:41 i amb molt bones sensacions, despres de no entrenat casi be res des de fa dues setmanes. Despres de la cursa, dutxa a les piscines, on s'estava de conya (en referencia a l'espai i infraestructura, no pas pel temps que fins i tot feia una mica de fred), i despres plovent a bots i barrals van anar a sopar a una masia a uns 5 km. de l'Espluga de Francolí, on van sopar de conya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada