dilluns, 27 de juliol del 2009

I Cursa Puig de la Tiula

26/07/2009. Vaig tenir un dilema molt gran... realitzar la Tri de Barna, la qual seria la estrena o fer la primera cursa que es fa al poble on visc, que seria gratuita, amb la gent del club i amb un recorregut molt xulo. Finalment em vaig decantar, com be indica el titol del missatge, per la darrera opció. Va ser un luxe surtir de casa, escalfant fins arribar al punt de surtida, que era al camp de "furgol" de cubelles. Organització molt planera i familiar, sense cap cua i molt bon rotllo. Molta gent del club, finalment 30. Fem la foto de family i seguidament donen la sortida. El primer kilometre per asfalt, per la façana marítima. Penso que vaig començar una miqueta ràpid, per la part de l'asfalt i despres vaig anar patint casi tota la pujada. Despres de diversos comentaris que havia tingut a la sortida "Aixó serà un passeig, no us preocupeu".... mare meva quin patimentt!!!! La pujada semblaba que no s'acabava mai. Despres de agafar l'avituallament, pensava que ja estava, però encara quedava el pitjor, una pujada constant i que no hi contava amb ella. Vaig posar la "reductora" i alà, cap a munt. Quan vaig arribar a dalt de tot, allà estava el Bufal per donar ànims i anunciar-nos la finalització de la pujada; així que vaig apretar una miqueta i vaig avançar alguns corredors, pocs per això. Quan vaig arriba a la riera vaig veure gent molt tocada aturada,en concret un company de club, el Buffalin, que no tenia gaire bona cara, però va dir que continuessim la marxa. La ultima recta imponent, no podia més, però vaig posar cara de foto i un altre mes a la butxaca.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada