dimecres, 15 de juliol del 2009

CURSA TORRELAVIT

Dia 11/07/2009. Cursa a un poble de l'Alt Penedes, Lavit, tambe conegut com Torrelavit. Quedo amb el meu veí de Cubelles, amb el Pedro, per anar junts fins allà. A l'arribada he tornat ha quedar amb el meu amic Toni, el qual sempre està dispossat a fer una cursa amb la meva companyia. Ambientillo xulo i poca gent. Veig tambè a la meva veïna, la Teresa, la qual fa poc que va acabar l'Iroman de Lanzarote i està una mica cascada del turmell... Sortiem i els primers kilometros són assequibles, amb un desnivell no gaire alt. A partir del km. 5,5 les pujades són interminables i dures. Molt mes dures que la cursa de la Talaia. A partir del km 8 ens trobem amb forçes i apretem una mica el ritme i avançem uns quants, d'entre ells al meu company de club, el Bea, el qual va una mica tocat. Al km 9 pujada inesperada que casi em fa punxar, però m'alivia el comentari d'un corredor de la zona el qual informa que quan s'acaba la pujada tot és baixada. Aguanto el tipus com puc i en arribar a dalt apreto les dents i vaig a per la persecució de dos corredors, a mes de posar-me a l'alçada del Toni, que m'ha avançat a la pujada. Al final 50:46 min. i 56e de la general. No està malament tot contant que el dia anterior havia fet l'entrenament en bici (3 hores). Xerrada amb els companys de club, el Bea i el seu amic, Albert Coto, campió del mon de calcul mental, i l'Ignasi. Despres d'estirar cap a casa i una altre mes a la butxaca.


Mes informació de l'esdeveniment: www.patidors.net/cursatorre.asp




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada