dimecres, 8 de juliol del 2009

CURSA LLUNA PLENA VILADECANS

Dia 07/07/2009. Mai li havia donat importància a les fases lunars, llevat d'enguany, que vaig decidir fer la cursa de la lluna plena, a Viladecans, un dia entre setmana i a les 21:30 hores. M'alegro que no m'hagin donat les hores extas de dimarts i dimecres, i així poder surtir a correr de nit per muntanya. Truco al meu bon amic Toni, el qual, com jo, per pot que poguem intentem veure'ns per passar una bona estona practicant esport. Arribem a la concentració dels pitrals i es veu un bon "ambientillo", al voltant d'unes 300 persones. Per pitrall ens donen una cinta de canyell reflectant amb el número gravat. Molta gent porta el frontal de llum, i jo he vingut carregat amb la "camel" amb aigua, la camera de fotos, el frontal, el mobil, la foto de familia etc. Es dona la sortida i surt confeti del arc.... quantes curses que pagas mes de 10 euros voldrien tenir aquesta sortida. Els voluntaris de la cursa, van marcant el ritme de la cursa i el primer kilometro es al llarg de la població. Quan arribem a camins, es produeix una aturada técnica per reunir-nos i ens "avisen" que es tracta de passar-ho be, que no es una cursa de competició i que hem d'intentar anar el mes junt possible. Jo miro al Toni i fem cares de "que està passant aquí, jo venia per còrrer, no per estar aturat". Be continuem la marxa, i ara tot es pujada, portem un ritme que ens permet parlar i ens agrada, ja que és la primera que la fem xerrant. Arribem a un replà, on espera un camió de bombers per remullar l'ambient iiiiii un altre parada tecnica. Continuem amb uns petits tobogans i arribem a la riera de Viladecans. Hem de fer cua perquè hem de fer una baixada gens perillosa amb una mica de pedra. A la cua sento com comenten que queda un kilometro i mig... como? però si jo pensava que portavem 4 o 5 km. Torno a mirar al Toni, i aquest em diu que a l'arribada girem cua i fem una altre volta al circuit; llàstima que hem de treballar demà, em diu, que sinó ho fariem. Bé, a la riera deixem de riure'ns del frontal de llum, ja que no es veia a un pam. Girem un revolt, i allà la teniem, la lluna plena; torna a parar. Havien deixar el millor per al final. Entrada a la població de Viladecans, els voluntaris es retiren i comença un cursa d'un kilometro a sprint. Al principi el Toni i jo haviem pujar una mica el ritme, però quan veiem que aixó ja s'acaba apretem fins al límit de les nostres possibilitats. En acabar bones sensacions i moltissisima gent a l'arribada, per l'hora que era (23:00 hores). Fins un altre any.

1 comentari:

  1. Hola companys i moltes gràcies per participar a
    la cursa de la lluna plena. Es la 7 edicio que fem i aquest any varem arribar els 1000 participants entre corredors i caminadors.L´esperit de la sortida com vem possar els triptics era de pasar una bona estona i anar tot junts al mateix ritme i disfrutan de la LLUNA PLENA , encara que estigui nuvul.Com el circuit no esta senyalitzat i es fosc , tenim de parar per que no es perdi ningu.Volem animar a la gent que començi a correr i que no s´atraveix a participar amb una cursa competitiva.
    Gracies per els vostres comentaris , esperem trobarnos al proper any e intentarem millorar dintra de les nostres posibilitats la cursa .
    Una forta abraçada
    Sito BASE:CASTELLO ESPORTS

    ResponElimina