diumenge, 23 de gener del 2011

Diumenge Tirada llarga per Sant Boi + dissabte Bici

El dissabte, tot i el fred que feia (0 graus) vaig decidir sortir en bicicleta de carretera, però quina va ser la meva sorpresa quan no es va presentar ningú del club, llevat del Giol que m'ho vaig creuar a pocs metres d'on quedem habitualment, que el tio ja marxava. Vam decidir no trencar-no massa el cap i fer la volta de sempre, que surten uns 45 km. Per mi de conya ja que m'hauria de reservar per l'entrenament del dia següent. Quan baixaven pel pantà de l'Arboç ens vàrem creuar amb el Ramon que va sortir una mica mes tard. El Giol va continuar cap a Vilanova i jo vaig acompanyar al Ramon uns kilòmetres, però el tio volia pujar les "Ventoses" i per mi ja era massa. Al final 65 km. aproximadament i molt molt de fred.

Detalles del recorregut.

Diumenge vaig quedar amb el meu amic Toni per fer la última tirada llarga de cara a la Marató de Sevilla, però per evitar una mica d'asfalt que carrega les cames vam decidir agafar el cotxe i anar cap a Sant Boi i còrrer a la vora del riu Llobregat, en trams de cinc kilòmetres per tal de tornar al cotxe cada deu kilometres, per tal d'avituallar-nos. Hem portat un ritme molt còmode, però al km. 27 mes o menys he pagar la manca d'esmorzar i tenia petites sensacions de mareig. Conclusió: la nutrició és molt important i s'ha de tenir en compte de cara a l'esmorzar de la marató.... a veure com va el pack d'overtism que vaig adquirir.... ja us explicaré.

 Detalles del recorregut.


Quedada amb els companys, encara que els únics que hem marxat a Sant Boi hem estat el Toni i jo.
Aquí estavem a les 08:00 hores a zero graus... ni fred ni calorrrrr

1 comentari:

  1. Ya me gustaria a mi saber que es un ritmo comodo para ti, y lo que si esta claro es que la nutrición es muy importante cuando se hacen tantos Km,lo de los mareos tambien puede ser un embarazo.

    Un saludo Diego

    ResponElimina