dilluns, 10 de gener del 2011

Entrenament 30 Km o com morir a l'intent

De cara a un dels objectius principals de l'any, la Marató de Sevilla 2011, vaig proposar realitzar l'entrenament de 30 km, tot sortint del pàrquing de l'hospital de Vilanova direcció Sitges, per aquesta població enganxar-nos a  la Mitja Marató que es realitzava aquest dia. Quedem els valents del club a les 09:00 h., el Diego, el Juan, el Toni i jo. L'Ignasi ens acompanya fins a Sitges i torna. Donar les gràcies efusivament al Joan Escala que ens va fer de cotxe logístic i es va endur una bosseta de cadascú de nosaltres pel final de l'entrenament

... Comença l'entrenament a ritme aproximat de 5:10 el km i sortim molt contents... te collons la cosa si arribem a pensar que és el que ens venia a sobre. Arribem a Sitges fent 8 km. clavats. Com que encara ens sobra un quart d'hora i per no estar aturats rodem una estona mes fins a completar 9,5 km. aprox. Anem fins a la sortida i esperem impacients el tret de sortida per continuar rodant.. PAM triguem tres minuts en passar per la catifa de la gent que hi havia i de la sortida tant estreta. Passen els kilòmetres i m'han de frenar tota l'estona per anar a 5:00 que és el ritme que ens havíem proposat, ja que a poc que em descuido vaig a 04:40 que on vaig còmode de veritat, però vull escoltar a les veus de l'experiència que han realitzat mes maratons. El Diego i el Juan van genial, el Diego fins i tot al 28 parla, entenc que de broma, de tornar a Vilanova corrent i completar 39 km. El Toni va una miqueta "tocadet" per la manca d'entrenament (joer menos mal!!!!) i l'acompanyo fins a l'arribada. Sensacions: des del meu punt de vista vaig mes comode i em fan menys mal les cames si vaig una mica més ràpid. Provaré un altre tirada de 30 km. si milloren les sensacions de cames.


Agraïr als companys que ens vam subministrat tot tipus de beguda en acabar l'entrenament

Video de l'arribada de la Mitja: http://www.corriendovoy.com/video.php?id=321&video=22102

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada