dimecres, 19 de gener del 2011

Entrenament 18/01/2011. Bici muntanya+natació

Avui tocava doblar entrenament. Al migdia, i casi com cada setmana el Miquel i jo hem agafat la bici de muntanya per fer un recorregut per rodalies de la feina, tot estrenant recorregut nou... molt xulo, amb una pujada exigent als primer km. pero molt transitable, tipus pista forestal. La veritat és que el paisatge és mes alegre que "el purgatori" (imagineu-vos la pujada amb aquest nom) i mes pla, així que avui he pogut descansar un mica cames que m'ha anat molt be.

Detalles del recorregut

A la nit, despres d'un gran massatge de recuperació del meu amic i professional Toni Gordo (CENTRE ARNAU DE VILANOVA), cap a la piscina de Vilanova per entrenar natació, convencional (punt mort, pull boy, peus, etc) però amb regalito final pel Giol i per mi... series a tota castanya de 50 m.... casi m'ofego.

Sensacions: He de descansar de cames una mica. La mitja marató de Terrassa és possible que em passi factura.. esperem que no. 25 dies per la Marató de Sevilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada