divendres, 17 de desembre del 2010

Dimecres 15/12/2010 Doble sessió

Al migdia tocava rodar una mica amb la bici de carretera, per tal de provar els acoples de la bici. No m'hi acostumo... de vegades penso que porto gairabè mig kilo per res. Vaig anar a l'aviguda del mar de Gavà, que es un recta d'uns tres km. aproximadament i vaig fer diverses voltes, tota l'estona acoplat. La veritat és que anava més ràpid, però no em sentia còmode. En fin, d'aquí fins al maig que no és la Half queda molt per acostumar-m'hi, però no les tinc totes.

A la tarda natacio. 300 m. d'escalfament+200 de peus (diooooooooooooooos), 600 m. de técnica alternant diversos exercicis (punt mort, pull boy punt mort, mancuernas)+200 de peus (no puc mes) acabant amb 300 m.

Sensacions: cansat, i amb molta gana a totes hores, però amb il·lusió

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada