diumenge, 12 de desembre del 2010

Mitja Marató Vilafranca del Penedès

Desprès de quasi be un any sense escriure, prenc un altre vegada la iniciativa d'explicar les meves sensacions en entrenaments i curses. Avui tocava la 1/2 marató de Vilafranca, així que uns quants del club hem quedat per tal d'anar tots plegats. Sabíem que era un recorregut maco, però amb petits tobogans, així que tocava reservar-se una mica. Pam, sortida i primer kilòmetre a 4:02... anàvem molt be i les sensacions eren bones. Fins al kilòmetre cinc, el crono per tram no es movia gaire, 4:05, 4:10.. El Diego i el Jose Maria es despengen i continuem el Caballero i jo, que havíem imposat un ritme una mica mes alt. Passaven els kilòmetres i em trobava moooooolt be, però m'hauria de reservar un mica fins el km. 12,5 que era quan començava la baixada. Arribats a aquest punt, el ritme ha estat alt, al voltant de 3:55 quasi be tot el recorregut, llevat de la pujada que hi ha entre el 17 i el 18,5. A aquesta ultima alçada el Caballero em comenta que si vull que augmenti el ritme que el  va just, i a mi em sobraven forces, així que vaig “apretar” els últims dos kilòmetres aconseguint una gran marca.... 01:27:12, tot tenint en compte que m'he aturat per agafar el meus dos fill per passar amb ells l'arribada. Ha valgut la pena perdre aquests segons, nomes per veure la felicitat que desprenien de fer els últims cent metres amb el seu pare. Caballero ha entrat segons mes tard i el Diego apurant ha baixat d'hora trenta (01:29:51) a mes ha quedat tercer de la seva categoria (FELICITATS, crack). Jose Maria segons mes tard que el Diego, 01:30:44 aproximadament. En resum de cames molt bones sensacions i de fons millor encara. Per acabar entrepà, cava, motxilla, massatge i cap a casa.



Mitja Marató Vilafranca del Penedès de cosmepon en Garmin Connect: Detalles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada